En fin inntektskilde for det enkelte lag og hovedlaget.

I år som i fjor arrangerer vi fellesdugnad. Dugnaden er en fin inntektskilde for det enkelte lag og hovedlaget. Vi har fått gode tilbakemeldinger på produktene og at det fortsatt er valgfrihet i hvilke produkter den enkelte skal selge.

Styret har derfor besluttet at fellesdugnaden også skal gjennomføres i år. Vi har foretatt noen endringer i hvilke produkter som tilbys. Ellers er rutinen den samme som tidligere.

Dvs; alle familier må selge 10 produkter, hvilke velger dere selv. Har dere flere barn som spiller håndball, vil det eldste barnet bli prioritert. Hvis dere velger å selge mer enn 10 produkter kan dere fordele mellom barna. Dersom noen ønsker å kjøpe seg fri fra dugnaden er det mulig. Da betales kr 150 pr. produkt man ønsker å kjøpe seg fri. Å kjøpe seg helt fri fra dugnaden koster da kr 1 500,-.

Den enkelte lagledelse har ansvar for å sende ut bestillingsark til den enkelte spiller/foresatt. Deretter skal lagleder samle inn bestillingskjemaene og oppsummere lagets bestilling. Samlet lagsbestilling OG bestillingsarkene sendes til: karib@norsk-kylling.no innen: 05/11-18 (absolutt siste frist!)

  • Når alle varer har ankommet klubben blir det satt en dato der alle (evt. stedfortreder) møter i Melhushallen for å hente sine varer. Dato blir dere informert om så snart vi vet når varene kommer.
  • Salgssum for varene betales inn til lagets konto innen 14/12-18. Lagleder må påse at alle betaler og evt purrer.
  • Økonomiansvarlig i klubben foretar en avregning mot lagets konto slik at det enkelte lag sitter igjen med 80% av fortjenesten. 7,5% av fortjenesten går til damelaget som organiserer dugnaden og 12,5% går til hovedlaget.

Dokumenter

Dette er penger som kommer avdelingen og hvert enkelt lag til gode, så selg så mye dere kan!

Lykke til med salget, hilsen styret.

    Legg igjen en kommentar

    Din e-postadresse vil ikke bli publisert.